Du ser ut . . .

DU SER UT SOM DU KÄNNER DIG!

Detta är mitt tips till er som har dåligt självförtroende eller bara helt enkelt har dåliga dagar som alla har ibland. Det lyder såhär;

"du ser ut som du känner dig"

Men vad menar jag med det?
Jo, att du mår som sagt som du känner dig. Mår du bra, har du självförtroende och känner själv att fan vad snygg jag är idag eller fan vad snyggt denna tröjan satt på mig så kommer det att synas på dig. Har du ett par jeans som du är obekväm i så kommer det synas på hela dig. Jag har kommit på det att den bästa accessoaren du kan ha det är självförtroende för det lyser genom så väl när du tror på dig själv. Det finns alltid någonting som du tycker om med dig själv och det är det du ska fokusera på.

Det var mitt tips för idag, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0