Joggingtur?

Idag har jag lite planer på att ut och försöka jogga med lite härlig musik i öronen men vet ej om vädret riktigt håller för det.

Tisdag 5 april
14.00 Regn 10° SV 6 (9) m/s
20.00 Molnigt SV 7 (10) m/s

Ser ju inte så jätte lovande ut. Men håller regnet sig borta så ska jag ut, annars får jag väl försöka med något hemma istället för jag vill och måste verkligen träna stenhårt nu det sista!
Kanske blir så att jag sticker ut och springer i regnet , lite vatten ska ju inte hindra mig.

___________________________________

Tänkte bara säga det att denna bloggen ska uppdateras varje dag nu fram till projektarbetets slut och som sagt kanske till och med sen efter det.

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :) ♥..

2011-04-05 @ 19:06:18
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0