Tipsar!

Idag så tänkte jag tipsa er om bra träning som jag ska börja med nu, har ännu inte ett något resultat eftersom att jag börjar idag men så fort jag gör det så säger jag till!
Jag skulle ju egentligen ge ut mina mått imorgon men vet inte riktigt om jag vågar för om jag ska vara ärlig, så har jag gått upp igen! Det är inte kul men det ska bort! Kan ju i och för sig skriva ut dom här imorgon och sen om en vecka så kan vi ju se hur mycket jag har förlorat runt om för att se om träningen ger något resultat alls.
Här har ni de videos jag ska köra med! (ni kan ju givetvis gå in själva och välja de delar av kroppen du vill träna!)









Sen så kör jag gummibandsövningar för armarna , kan göra en video någon dag så kan jag visa hur jag gör och kan lova att det hjälper för mina armar har blivit mindre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0