Träning + lite hjälp.

Idag så blev det ett hårt pass på 20 min och svettas som aldrig förr. Hade ett litet pass igår med, inte lika hårt men ändå träning. Imorgon kör vi samma sak + cykla eller gå Reftele rundan så man kommer ut lite. Ska köra såhär hårt nu varje dag tills jag känner att jag är nöjd med mig själv.






Japp, nu börjar ju mitt projektarbete närma sig sitt slut och jag vill nu väldigt gärna ha åsikter ifrån er vad som har varit bra och dåligt så jag vet vad jag kan ändra på till framtiden. Vet att mitt uppdaterande har varit till och från men det är ju pga att det finns annat som är viktigt än att uppdatera en blogg ibland. Kanske även kunde varit duktigare på att lägga ut vikt, mått och bilder osv. Men detta kommer på fredag nästa vecka (dock är projektet avslutat på måndag) men jag väljer att fortsätta här iallafall.

Men som sagt, hoppas du vill vara snäll och lämna en åsikt för det hade betytt ganska mycket för mig. Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi. :)

Kommentarer
Postat av: HawkeyBoy101

Jag tycker det är relativt alltid relativt.

Om du har lust att förändra dig själv så gör det alltid med en relativ marginal. Dagens ideal ska man inte bry sig om. Bättre att leva ett liv där man mår bra. Man har inte tid i livet för att sitta och oroa sig om sin vikt. (Om man inte följer ett atletiskt mål). Så tycker jag de ligger till, och du har varit väldigt duktig nu och sattit dit mål och slutgöra dem. För det är jag väldigt stolt.

2011-04-27 @ 20:53:46
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-30 @ 09:54:35
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0