Svar på tal!

Jag pratade precis med en vän som inte visste något om mitt projekt och
sa att jag skulle träna och då fick jag frågan "ska du banta eller vad?".

Jag vill bara klargöra detta för alla som läser min blogg att detta är inget
jag gör för att jag mår dåligt över min kropp eller för att någon har sagt till
mig att jag inte duger eller borde gå ner i vikt.
Detta gör jag för mig och ingen annan och detta har jag även sagt innan.
Jag trivs inte med hur jag ser ut och då gör man något åt det helt enkelt!
Jag trivs mer med mig själv nu än vad jag gjorde för 5 månader sedan.
Jag såg ett videoklipp ifrån oktober 2010 och förstår inte hur jag kunde låta
mig själv se ut sådär faktiskt!
Jag håller heller inte på med några sjuka dieter som att bara dricka 2 glas
vatten varje dag och träna varenda timma på dygnet utan jag äter mindre
onyttigt, inget godis varje dag eller för att jag känner att jag är sugen!
Tar hellre en sallad på pizzerian än en pizza.

Så nu börjar min träning komma igång på riktigt igen!
Gymma och spinning på riktigt och inte bara säga att man ska göra det!
Men det var det jag ville säga och hoppas ni förstår vad jag menar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0