Är nöjd!

Jag vill bara säga detta..


Att jag är nöjd med mig själv, jag skämms inte längre!
Jag är dock inte färdig med mitt mål men jag skämms som sagt inte
längre och det tycker jag är otroligt härligt!
Jag vågar ha på mig tightare kläder osv.
Träningen går upp och ner men ska försöka komma igång igen.
Gymmet gick ju inte så bra då Emma ibland inte har tid och ibland
så är det upptaget så får bli hemmaträning igen och promenader.
Men nu har jag ju tur att Frida har ju gym precis vid sin lägenhet så vi
ska kolla upp hur mycket det kostar att träna där.

Egentligen är inte vikten det som har betydelse för mig, det är måtten
runt omkring mig som jag vill se mest ändring på faktiskt.

Men ah, saken är som sagt den att jag skämms inte längre för nu har
jag själv sett ändring vilket jag inte gjorde innan och folk säger att de
ser på mig att jag har gått ner i vikt så det peppar en med.
Nu jävlar är det inte lång tid kvar tills detta ska vara klart och jag ska
klara detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0